Strona główna
FORUM CZYNNE 24H!
  • FORUM

OSTATNIO DODANE BLOGI UŻYTKOWNIKÓW
Dnia 19-06-2017 o godzinie 14:40 użytkownik WedkarzKR dodał wpis na swoim blogu: Wilga
Dnia 09-05-2017 o godzinie 16:52 użytkownik HubertWedkarz dodał wpis na swoim blogu: Mobilne karpiowanie
Dnia 10-09-2016 o godzinie 16:07 użytkownik MilenaSejmiuk dodał wpis na swoim blogu: "OSTATNIA NOCKA KARPIARZA" odc.1.
Dnia 31-01-2016 o godzinie 21:33 użytkownik Grass_carp dodał wpis na swoim blogu: Wspomnienia z sezonu 2015 cz.1 Zasiadka na dzikiej wodzie...
Dnia 28-01-2016 o godzinie 20:36 użytkownik Grass_carp dodał wpis na swoim blogu: Jezioro Ohrid w Macedonii !
Dnia 28-01-2016 o godzinie 20:33 użytkownik Grass_carp dodał wpis na swoim blogu: Mój pierwszy jesiotr ! 108 cm !
NASZE TESTY
  • TESTY SPRZĘTÓW

„TESTY SPRZĘTÓW PRZYDATNYCH NA RYBACH”

W tym dziale przedstawiamy testy sprzętów i

produktów przydatnych na rybach.
Czytaj więcej

WĘDKARSTWO KARPIOWE FILMY
WĘDKARSTWO SPINNINGOWE FILMY
Wędkarze Goście Online: 43, Aktywni Wędkarze Online: 1
KOŁA I KLUBY WĘDKARSKIE
Koło wędkarskie PZW nr. 89 Staszic
Dołączyłem do koła w 1985 roku.
Klub spinningowy Spinning Opolszczyzna
Klub powstał tego roku. Jesteśmy klubem spinningowym na Opolszczyźnie dokładnie z Nysy.
Koło nr 50 Wilczyn
Jesteśmy na FB kolonr50wilczyn
Carp spin sport
Dopiero zaczynamy. Ale zachecam so polubienia strony na facebook. https://m.facebook.com/profile.php?id=590655077690549&ref=bookmarks Pozdrawiamy.
Friendly Carp Team Nemo
Friendly Carp Team \"NEMO\" jest koleżeńskim klubem karpiowym założonym w 2014r. Naszą główną zasadą jest \"No Kill\", łowimy z pasją i dla pasji:) Zapraszamy na nasza stronke na Facebooku [size= 12px; line-height: 16px]https://www.facebook.c...
OSTATNIO DODANE FILMY
Jak nęcić łódką zanętową/sposoby nęcenia/Łowisko ''KARPIK'' Jak nęcić łódką zanętową/sposoby nęcenia/Łowisko ''KARPIK''
Wspólnie z Adamem wybraliśmy się na łowisko ''KARPIK'' które mieści się w Graboszycach tematem przewodnim naszego ...

The balance of nature - Fly fishing full film | [HD] Czech Fishing: Přírodní rovnováha The balance of nature - Fly fishing full film | [HD] Czech Fishing: Přírodní rovnováha
The balance of nature - Fly fishing full film | [HD] Czech Fishing: Wedkarstwo muchowe - filmy wedkarskie

Pierwszy pocałunek Marka/ Karp na bata oraz jesiotr na spławik/ ŁOWISKO H2o Pierwszy pocałunek Marka/ Karp na bata oraz jesiotr na spławik/ ŁOWISKO H2o

Łódka zanętowa vs Metoda rzutowa Łódka zanętowa vs Metoda rzutowa
Tym razem udaliśmy się na łowisko ''Pod Borem'' gdzie przez dwie doby postanowiliśmy sprawdzić która metoda na tym łowisk...

HD Czech Fishing: Grass Carp wiht Common Reed(za pomocą trzciny amur ryby) HD Czech Fishing: Grass Carp wiht Common Reed(za pomocą trzciny amur ryby)
If you can see how to catch a Grass Carp with Common Reed watch the video! You´ll see cool images feeding Grass Carp and somethi...

Mój pierwszy sum, karpie z adhd oraz stary kosz kłusowniczy Mój pierwszy sum, karpie z adhd oraz stary kosz kłusowniczy

Zawody Feederowe na Łowisku ''STARY SAN HURKO'' Zawody Feederowe na Łowisku ''STARY SAN HURKO''
Tym razem dostaliśmy zaproszenie od firmy MEUS na zawody Feedrowe na Łowisku ''STARY SAN HURKO'' , co z tego wyszło zobaczcie sa...

Szczupak na spining sumowy, szalone karpie oraz prezentacja zestawu sumowego na zrywkę. CZĘŚĆ 1 Szczupak na spining sumowy, szalone karpie oraz prezentacja zestawu sumowego na zrywkę. CZĘŚĆ 1
Tym razem wybraliśmy się na łowisko h2o, jako że pojechaliśmy tam po raz pierwszy nie wiedzieliśmy czego się spodziewać, ja z na...

Łowisko ''STARORZEKA'' mój nowy rekord karp 19 kg !!! Łowisko ''STARORZEKA'' mój nowy rekord karp 19 kg !!!
No i przyszedł czas na STARORZĘKĘ która zaskoczyła nas bardzo miło dając nam nowy rekord w postaci 19kg karpia :)

Maj 2017 Szczupak/ Płoć Maj 2017 Szczupak/ Płoć
HAFT DLA CIEBIE
CARPMASTER

Dostęp zabroniony

Dostęp do wybranej strefy został ograniczony
wyłącznie do zarejestrowanych użytkowników tego serwisu.

Rejestrujac sie na WWW.POKAZRYBE.PL otrzymasz dostęp
do forum,galerii,pisania blogów i rabatów jakie oferuja Parnterzy Naszego Portalu

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem to zaloguj się.

Jeśli nie jesteś zarejestrowany zarejestruj się.

Jeśli chcesz się skontaktować z administratorem serwisu skorzystaj
z formularza kontaktowego

NAJLEPSZE TEKSTY
Konto użytkownika

Login:

Hasło:

Nowe konto
OSTATNIE KOMENTARZE

Aktualności · Ogłoszenia · POLECANE MIEJSCA I USŁUGI · REGULAMIN PORTALU "POKAŻ RYBĘ" · FORUM WĘDKARSKIE · ZDJĘCIA KONKURSOWE · ZDJĘCIA UŻYTKOWNIKÓW · KOŁA WĘDKARSKIE I KLUBY · KONTAKT Z REDAKCJĄ "POKAŻ RYBĘ"